onsdag 25 maj 2011

Den blomstertid nu kommer.....

Så säger min mamma att barn ska sjunga vid skolavslutningar.
Idag så var vi på öppna förskolans avslutning men inte sjung vi någon blomstersång...
Men vi fick i alla fall fika! Och grillad korv. Men jag tycker att korven inte behöver grillas, den smakar lika smaskigt utan grill. Mamma drack kaffe och jag lite dricka ur kartong. Det är superdupergott att dricka med sugrör ur kartong. Mycket godare än ur barnslig pipmugg!
Min polare Leo var också där. Han är en cool kille, fast i dag hade han på sig en äcklig Brynäs jacka på sig! Så jag ignorerade honom ganska länge och sen sa jag att han var ful i den. Hoppas att han fattar nu att jag inte tycker om Brynäs! BLÄ! Fast annars är han söt...

4 kommentarer:

Lusamusa sa...

Heja Molly! You are back! Vilken smak diggar du på drycken?

mollan sa...

hmmm dryck det är gott det! Första jag smakade var päron, men nu när jag är större gillar jag nog alla!!! smask slurp!

Anonym sa...

det är väl inte 11:or jag ser under mollans nos ?!

Ica Wooken sa...

Bra Mollan att du börjat blogga igen. Toppen toppen toppen. JAg längtar efter dig, och du kan väl ge Bruno en kram från mig. Så gött att du va med pappa på Folkrace. KRamkram